حجاب، تاج عبودیت و بندگی
آیینه حجاب و عفاف
یک شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 11 قبل از ظهر ::  نويسنده : مهین پناهی
 
 

بیا داداش وقت مملکت را به چند تار موی بد حجاب تلف نکن گناهانی از این بدتر هم وجود داره حالا این چند تار مو جایی را خراب نمی کنه. حتما این سخن را شنیده اید ولی این سخن در عین حالی که رواج دارد ولی بسیار سست و عوام فریبانه است.

عزیزان مشکل بد حجابی ما، مشکل چند تار مو نیست؛مشکل اعلام شکست حریم حکم الهی است. این که در توجیح بد حجابی بگوییم: خداوند بزرگتر از آن است که به خاطر چند تار مو ما را مجازات کند،این را برای همه گناهان می توان گفت به این که بگوییم: خداوند بزرگتر از آن است که  برای چند رکعت نماز یا خوردن چند روز روزه و...ما را مجازات کند آیا به نظر شما با این تفکر چیزی از دین باقی می ماند؟

مشکل بد حجابی ما  اعلام تسلیم اولین سنگر از خاکریز شریعت اسلام به دشمن است، مشکل بد حجابی باز کردن راه نفوذ و تسلط شیطان بر جامعه و جوانان است.
دوست عزیز اگر شخصی  نماز  نخواند، این یک گناه دارد ولی اگر اعلام کند که من بی نمازم  این گناه بسیار بزرگ تر و خطرناک تری است، زیرا اعلام حریم شکنی است؛ و کسی که آگاهانه یا ناخودآگاه با نوع پوشش خود علنا اعلام کند که ارزشی برای فرمان الهی قائل نیست این حریم شکنی همچون بی نمازی علنی، نوعی اعلام جنگ است و گناهی بزرگ  و ظلمی عظیم به جامعه است. هر چند که بد حجاب شاید متوجه قبح عمل خود نباشد.

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایینه حجاب وعفافو مشخصات لینک خود را در زیر نوشته و در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 38379
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

تبلیغات پیامکی